هرمز دانلود

آپدیت , دانلود , نرم افزار , نسخه جدید , بروزرسانی , اموزش , سریال نامبر , کد , دانلود رایگان , کتاب پی دی اف , دمو , پیش نمایش , نسخه رایگان , تصویر , درایور , اخرین نسخه , خواندن , کتاب الکترونیکی , ورژن جدید نرم افزار , اپدیت جدید نرم افزار , دانلود رایگان , پی دی اف نرم افزار , نسخه قدیمی نرم افزار , فیلم , اهنگ , بازی , سی تی دانلود

هرمز دانلود

آپدیت , دانلود , نرم افزار , نسخه جدید , بروزرسانی , اموزش , سریال نامبر , کد , دانلود رایگان , کتاب پی دی اف , دمو , پیش نمایش , نسخه رایگان , تصویر , درایور , اخرین نسخه , خواندن , کتاب الکترونیکی , ورژن جدید نرم افزار , اپدیت جدید نرم افزار , دانلود رایگان , پی دی اف نرم افزار , نسخه قدیمی نرم افزار , فیلم , اهنگ , بازی , سی تی دانلود

۹۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

BlazeDVD نام نرم افزاری می باشد که وظیفه آن پخش تصاویر DVD با کیفیت بالا می باشد . با توجه به این که این نرم افزار به به صورت حرفه ای برای پخش تصاویر DVD طراحی شده است ، کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی که در نرم افزارهای عادی همانند Windows Media Player با آن ها برخورد می کنند ؛ اقدام به مشاهده تصاویر نمایند. از ویژگی های قابل ذکر در این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4 ,3GP ,3GP2 ,AVI ,MPEG, DIVx  و … برای پخش اشاره نمود. این نرم افزار بر روی تمام نسخه های ویندوز ۹۸\ ۹۸SE\ Me\ 2000\ XP\ Vista قابل نصب و استفاده می باشد. این نرم افزار از ویژگی های منحصر به فرد دیگری همچون قابلیت استفاده از ابزارهای تنظیم صدا و تصویر حرفه ای ، قابلیت استخراج صدای DVD و ذخیره سازی به صورت mp3 و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت  BlazeVideo می باشد .

 

BlazeDVD Professional v6 پخش DVD ها با کیفیت بالا با استفاده از BlazeDVD Professional v6.0.0.0

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۹

نرم افزار Vista Start Menu به شما این امکان را می دهد که به راحتی از منوی Start بر تمامی اجزا و زیرشاخه های موجود در سیستم خود دسترسی داشته باشید و فقط با جا به جا کردن موس به مسیر مورد نظر خود برسید. علاوه بر این شما می توانید با انجام تنظیماتی که در خود نرم افزار قرار دارد بدون موس و فقط با فشردن اعداد و یا حروف کیبورد به مسیرهای مختلف هدایت شوید و در نهایت با زدن دکمه Enter فایل و یا پنجره مورد نظر خود را باز کنید.

 

Vista Start Menu PRO v3.67 یشرفته سازی منوی استارت با Vista Start Menu PRO v3.67

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Vista Start Menu PRO v3.67 :  
– دسترسی بسیار سریع به تمامی قسمت های موجود در کامپیوتر
– پیمودن مسیر مورد نظر به کمک موس و یا دکمه های کیبورد
– امکان اضافه کردن مسیر جدید جهت دسترسی سریع تر به آن
– تغییر چهره و زیباترشدن منوی استارت
– اجرا پنجره ها تنها با یک کلیک
– کوچک و یا بزگ نمودن آیکون ها و نوشته های منوی استارت
– داشتن تایمر جهت انجام عملیات های مختلف از جمله خاموش کردن کامپیوتر
– پشتیباین از ۳۴ زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی
– امکان جستجو در منوی استارت
– داشتن چندین اسکین مختلف
– قابلیت به روز رسانی نرم افزار
– امکان جستجو در سه موتور قوی جستجوگر اینترنتی
– اجرای خودکار برنامه
– سازگار با ویندوز XP/Vista/Seven
– داشتن حجم بسیار کم
– و …

 

password یشرفته سازی منوی استارت با Vista Start Menu PRO v3.67پسورد فایل: www.downloadha.com

download یشرفته سازی منوی استارت با Vista Start Menu PRO v3.67لینک دانلود – 7.1 مگابایت | لینک کمکی

 

برچسب ها : Vista Start Menu PRO 2010, دانلود Vista Start Menu PRO v3.67, دانلود با لینک مستقیم Vista Start Menu PRO v3.67, لیست نرم افزارها در استارت, مدیریت نرم افزارها, ورژن جدید Vista Start Menu PRO

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۷

اگر رایانه شما به صورت عمومی استفاده می شود و همکاران یا خوانواده از رایانه شما استفاده می کنند و نمی خواهید به اینترنت دسترسی داشته باشند و یا اشخاص خاصی با پسورد وارد اینترنت شوند و یا حتی نمی خواهید که بعضی از نرم افزار ها مانند اینترنت اکسپلورر، فایر فاکس، نت اسکیپ، اوتلوک، یاهو مسنجر و یا هر نرم افزاری که بخواهد به اینترنت و یا به بعضی پورت های TCP دسترسی پیدا کند جلوگیری کنید یا در خواست پسورد کنید و تنها بعضی از آن ها را آزاد بگذارید بهترین راه استفاده از نرم افزار Internet Lock می باشد.
شما می توانید در هنگام نصب پسورد اجازه اجرای برنامه را انتخاب کنید و در برنامه از لیست نرم افزار های تشخیص داده شده و یا برنامه هایی به انتخاب خود برای دسترسی به اینترانت، اینترنت و هر پورت CP/IP اجازه دسترسی تعیین کنید. Internet Lock می تواند برای برنامه شما اجازه دسترسی آزاد، دسترسی با پسورد، دسترسی پورت ها و دسترسی برنامه ها را تعیین کند. شما قادر هستید یک برنامه زمانی تعیین کنید، به عنوان مثال قانون های دسترسی با پسورد یا برنامه ها را تا بر روی پورت ۸۰ اعمال کنید بر روی تمام مرورگر های وب (IE, FF, NS,..) اعمال شود زیرا تمام مرورگر های وب برای دسترسی به اینترنت از پورت ۸۰ استفاده می کنند. با دانلود این نرم افزار می توانید یک نوع امنیت اینترنتی ایجاد کنید و از اتصال نرم افزار های مخرب به اینترنت جلوگیری کنید.

 

internetlock قفل کردن اینترنت سیستم با Internet Lock 5.2.0

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۷

برنامه Ghost برنامه جالبی است که به ما این امکان را می دهد تا از تمام هارد دیسک یا یک پارتیشن خاص ، image بگیریم و در مواقعی همچون موارد زیر از آن استفاده کنیم:
هنگامی که به یک مشکل جدی برمی خوریم یا زمانی که می خواهیم تنظیمات یکسانی را روی تعداد زیادی کامپیوتر انجام دهیم. مثلاً پارتیشن بندی یکسان، سیستم عامل و برنامه های یکسان و یا …
Norton Ghost داده های کامپیوتر شما را از گزند هرگونه حادثه ای در امان می دارد و به شما امکان می دهد تا یک image پشتیبان از هارددیسک یا پارتیشن مورد نظر خود بگیرید.
علاوه بر این شما به طور مستقیم می توانید دو کامپیوتر را از طریق شبکه، USB یا ارتباط موازی Ghost کنید.

تکنولوژی های اصلی برنامه:
– تهیه Backup به صورت کامل از سیستم
– بک آپ از فایلها و فولدرها
– توانایی آپدیت بک آپ به این صورت که فقط از فایلهایی که تغییر یافته اند بک آپ می گیرد
– توانایی تنظیم گرفتن بک آپ به صورت زمانی
– توانایی فشرده سازی و قفل کردن حرفه ای Backup ها

 

Portable Norton Ghost بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز   Norton Ghost v15.0  قابل حمل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۵

Core FTP Pro یک نرم افزار قدرتمند برای اتصال به سرورهای اف تی پی می باشد .نسخه جدید این نرم افزار قابلیت های جدیدی را به خود اضافه کرده است که همین امر موجب شده که در لیست برترین نرم افزار های مدیریت اف تی پی قرار گیرد .Core FTP Pro قابلیت نمایش اطلاعات سرور را دارا بوده و همچنین می تواند از سایتی به سایت دیگر اطلاعات را جا به جا کند. برای مدیران وب سایت ها این قابلیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است .قابلیت Resume یا همان از سر گیری توقف فایل ها هم در این ابزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد گنجانده شده است. این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی ارتباط را برقرار نموده و همچنین از انواع دیوار های آتش برای افزایش ضریب امنیت پشتیبانی می کند. قابلیت نمایش فایل ها به همراه ویرایش و قابلیت دانلود از سرورهای FTP هم در این ابزار قدرتمند وجود دارد. بطور کلی می توان گفت Core FTP Pro 2.1 می تواند تمام نیاز های کاربران را بر طرف سازد و کاربران توسط آن یک ارتباط امن و پرقدرت را تجربه کنند .

CoreFTPpro2 اتصال پرقدرت به پروتکل اف تی پی با Core FTP Pro 2.1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۲

Web Calendar Pad برنامه ای است که می توانید ازآن برای تقویمهای ماهانه مصور استفاده نمایید، که می توانند به عنوان تقویم های دیواری به نظر برسند و حتی می توانید آنها را بصورت خودکار برروی وبسایت، یا فایل منتشر نموده و یا حتی چاپ نمایید. این نرم افزار ، عالی برای محل کار، مدارس، باشگاه ها، سازمانها و حتی تقویمهای شخصی می باشد. این نرم افزار به شما کمک می نماید تا یک تقویم مصور HTML بسازید. Web Calendar Pad این امکان را برای شما فراهم می آورد تا حتی بدون داشتن هیچ دانشی از HTML‌ برای ساختن، انتشار و بروزسانی رویدادهای تقویمهای آنلاین ، تنها در عرض چند دقیقه تقویم مورد نظر خودرا ایجاد نمایید. هیچ نیازی به درگیر شدن با کدهای HTML‌ نخواهید داشت، تنها کافی است تا ضاهری را که دوست دارید تقویم شما داشته باشد را از میان لیست بزرگی از نمونه های انتخاب نموده و یا به آسانی ظاهر دلخواه خودرا که می تواند شامل تصاویر، پس زمینه ها و فونتهای دلخواه باشد را ایجاد نمایید .

 

WebCalendarPad ساخت تقویم های تصویری با Web Calendar Pad 2010.6.4

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۹

یکی از بهترین و زیباترین نرم افزارهایی است که برای نمایش ساعت کشورهای مختلف طراحی شده است. این برنامه بسیار حرفه ای طراحی شده و علاوه بر نمایش زمان کشورهای سراسر دنیا می تواند اطلاعاتی از قبیل پرچم کشورها و خطوط مرزی آنها را به آموخته های شما بیفزاید. سادگی و در عین حال قدرتمندی این برنامه باعث گسترش روز افزون آن در اینترنت شده است. بروزرسانی روزانه ی نرم افزار باعث کارکرد بهتر آن می شود.
Sharp World Clock می تواند شما را از زمان دقیق هر کشوری درروی زمین مطلع کند. همچنین می تواند شما را از زمان دقیق طلوع و غروب خورشید در هر نقطه از زمین و یا حتی وضعیت ماه مطلع کند.
ابزارهایی مانند مبدل زمان (بر اساس منطقه)، ساعت های مختلف هشداردهنده بهمراه یک تقویم با قابلیت یادآوری، همزمان سازی ساعت اتمی ( از طریق اینترنت)، قرار گرفتن در سیستم تری و در روی همه پنجره ها قرار گرفتن نیز در اختیار شما قرار دارد.

 

Sharp World Clock نمایش ساعت های کشور های مختلف با Sharp World Clock 4.82

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۹

نرم افزار South Africa 2010 v1.1، یک نرم افزار کامل جهت مشاهده نتایج تمامی بازی های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا می باشد. با استفاده از این نرم افزار رایگان  شما می توانید در هر لحظه نتایج جام جهانی را دنبال کنید تا هیچ بازی را از دست ندهید! همچنین امکان مشاهده گلزنان و اطلاعات مختلف تیم ها و البته جدول های کامل تیم های مختلف این جام را دارید و زمانبندی دقیق بازی ها می توانید مشاهده کنید. علاوه بر آن امکان مشاهده نتایج بازی های جام جهانی سال های پیش را تا سال ۹۸ را نیز دارید.

 

world Cup 2010 مشاهده زنده نتایج جام جهانی فوتبال با South Africa 2010 v1.1

 

source مشاهده زنده نتایج جام جهانی فوتبال با South Africa 2010 v1.1 توضیحات: پس از اجرای نرم افزار برای مشاهده نتایج بازی های جام جهانی از منوی File گزینه Online Update را انتخاب کنید. دقت کنید برای این کار حتما باید به اینترنت متصل باشید.

password مشاهده زنده نتایج جام جهانی فوتبال با South Africa 2010 v1.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مشاهده زنده نتایج جام جهانی فوتبال با South Africa 2010 v1.1 لینک دانلود – 5 مگابایت | لینک کمکی

 

برچسب ها : download South Africa 2010 v1.1, livescore جام جهانی, آخرین نتایج جام جهانی, تیم قهرمان جام جهانی, جام جهانی آفریقا, جام جهانی آفریقا جنوبی, جام جهانی ٢٠١٠, دانلود South Africa 2010 v1.1, دانلود برنامه South Africa 2010 v1.1, دیدن نتایج زنده, نتایج جام جهانی آفریقا, نتایج زنده جام جهانی, نتایج زنده فوتبال جام جهانی 2010, نتیجه بازی جام جهانی, نرم افزار لیو اسکور جام جهانی, پخش زنده جام جهانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۷

µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک µTorrent . با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File های تورنت با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود.

 

u%20torrent دانلود آسان و لذت بخش با تورنت با µTorrent 2.02

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۶

PC Translator نام نرم افزاری جهت ترجمه به شمار می رود اما ترجمه به صورت جمله و یا به طور ساده تر این نرم افزار یکی از کامل ترین ابزارهای جهت ترجمه متون به شمار می رود.  کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و بانک کلمات آن بسیار کامل است. زبان های نظیر انگلیسی ، اسپانیولی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و … و از همه مهم تر زبان فارسی از سوی این نرم افزار پشتیبانی کاملی به عمل می آید. در استفاده از نرم افزار می توان از راه های مختلف اقدام به ترجمه نمود. زمانی که ماوس روی متنی قرار گیرد با توجه به زبان های تعریف شده آن پاراگراف به صورت Tooltip ترجمه شده و می توان آن را مشاهده کرد. متون را می توان کپی کرده و در نرم افزار ترجمه آن را با یک کلیک ساده مشاهده نمود. متن ها در این نرم افزار قادرند به صوت تبدیل شوند ، یعنی به حرف درآیند و برای کاربر حرف بزنند ؛ پس این نرم افزار در تلفظ صحیح هم می تواند کمک زیادی نماید. سرعت کار ترجمه کردن بسیار بالاست. حتی شاید به چشم بهم زدنی هم طول نکشد که PC Translator متنی را ترجمه نماید. بعضی از لغات ممکن است برای نرم افزار ناشناخته باشند به سادگی می توان به صورت آنلاین به ترجمه آن پرداخت و اگر بازهم ترجمه ای یافت نشود می توان آن را در لیست کلمات غیرقابل درک قرار داد.

 

PC Translator ترجمه متن ها به ١٧ زبان دنیا با PC Translator 2010

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۶