نرم افزار Ashampoo Magical Snap 4 ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و … و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عکس از محیط نرم افزارهای مختلف و کاری ویندوز به صورت یک Screen Shot با کیفیت و گویا از جمله کارهای است که ممکن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط کار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر … . خود ویندوز این امکان عکس برداری را با استفاده از کلید Print Screen بر روی صفحه کلید مهیا کرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز کیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

 

 Ashampoo%20Snap%204.0.0 تصویر برداری از محیط دسکتاپ با Ashampoo Snap 4.0.0 (قابل حمل)

 

password تصویر برداری از محیط دسکتاپ با Ashampoo Snap 4.0.0 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download تصویر برداری از محیط دسکتاپ با Ashampoo Snap 4.0.0 (قابل حمل) لینک دانلود – 10.1 مگابایت | لینک کمکی

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345